torstai 31. joulukuuta 2009

vanhaa ja uutta -vuotta.

niin ne päivät vähenevät,
tällekin armon vuodelle 2009.

mitä tulikaan luvattua?

kuvaamisen kanssa, no meni niin ja näin. olen jopa siirtymässä blogikuvittamisessa ainoastaan kännykkäkuviin - kuvia hetkestä, ilman liikaa pingottamista.
sitä muuten olen oppinut tänä vuonna. aion jatkaa opettelua.

t
yöpaikkaa ei ole tullut niin haettua,
lähinnä uusia kokemuksia, uusia ajatuksia.
ja nyt tuntuu, että olen vieläkin sekaisempi ajatuksineni ja haaveineni ja toiveineni. tähän höysteenä mukaan vielä annos realiteettejä
voisiko nyt vaan antaa virran viedä, antaa elämän tuoda?


laihtumista on tapahtunut, ei ihan niin paljon kuin ajattelin. mutta kuitenkin.

pienten poikien kanssa ei tunnu koskaa viettävän liikaa aikaa. mutta se on ollutkin laatu-aikaa. ihania ovat, tädin pienet poikaset.

internet - no, ainakin messenger on vaihtunut facebookiin.
ja näissä aion pysyä. ja yritän pitää blogiakin aktiivisena.

positiivisuutta - vaihtelevalla menestyksellä. viimeaikoina olen löytänyt sen taas: naurun, ilon ja luovan hulluuden.

antaa mennä vaan.












(kuvan päähine on saunahattu)

mukavaa vuodenvaihdeen juhlintaa,
itsekullekin.
minä saan juhlia ystäväni luona, siitä olen niin iloinen.

enpä siis pingoittele uudenvuodenlupauksilla,
ihan vaan rennolla otteella vuoteen 2010,
tuokoon tullessaan mitä tuokaan.

4 kommenttia:

Pilviharso kirjoitti...

Rentoa Uutta Vuotta!

Hannele på Hisingen kirjoitti...

Minulla aina pikku kamera taskussa, ilman pingottamista. Hyvää uutta vuotta!

Marja-Leena kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta!

saunahattu kirjoitti...

Kätevä saunahattu päässä.